RYBSAT lasīšanas maratons

Hey hey!

Lai te nebūtu pilnīgs klusums, izdomāju, ka varu taču 1) te kaut ko ierakstīt un 2) paīsināt lasāmo grāmatu kaudzi. Kā? Piedaloties lasīšanas maratonā!

RYBSAT jeb Read Your Bookshelf-A-Thon šoreiz notiek jau septīto reizi un datumi ir no šodienas (19.01.) līdz pirmdienai, 25.01. Kas jādara? Izvēlies vienu vietu (grāmatu) savā grāmatplauktā un izvēlies, uz kuru pusi lasīsi tālāk – pa labi vai pa kreisi. Tu pats vari noteikt, cik grāmatas izlasīsi – tā var būt tikai 1, tās var būt 5, kaut 10. Galvenā doma ir saīsināt lasāmo grāmatu kalnu līdz mazākam kalnam (bet tajā pašā laikā “kalniem pāri citi kalni būs”).

Speciāli šim maratonam pārkārtoju savu grāmatplauktu tā, lai man viss sakrīt tā kā vajag. Pabeigšu lasīt “Burvjus”, tad sekos Osvalda Zebra “Brīvība tīklos” un būtu baigi forši pieķeries arī Marka Berija “Leksikonam”.

Izcilā gadījumā īstenosies visas grāmatas no šeit minētajām, bet reāli es ceru uz 2, bet vēl reālāk uz 1, jo man vēl viens eksāmens jānokārto un būšu brīva arī no sesijas gūsta. Šis maratons arī palīdzēs man atgūt patiku pret fiziskajām grāmatām. Kaut kur starp veco gadu un jauno gadu dabūju Kindli, pret kuru man agrāk bija tikpat lieli brenda aizspriedumi kā pret Apple produkciju (pret āboliem tā joprojām ir pamatīgi pastāvoša). Tagad man ir tāda: fiziskās grāmatas? fuj, viņas ir tik smagas, kā tādas var noturēt rokās? Šim gan būs uz nedēļu jāmainās.

Katrā gadījumā, tad jau redzēs kā man veiksies.

Komentēt

