A-Z Book Tag

https://i1.wp.com/www.perpetualpageturner.com/wp-content/uploads/2013/08/AtoZsurvey-1017x1024.jpg

Dažkārt man uznāk vēlme atbildēt uz jautājumiem, kas ir saistīti ar grāmatām vai lasīšanu. Vai abiem. Bet paturēt tās atbildes pie sevis man gan nav ne kāda prieka. Un tieši tāpēc es esmu šeit – man ir apnicis klusēt. Šim te uzskrēju virsū Youtubā, bet neesmu draugos ar kameru, bet ar tastatūru gan, tāpēc – sākam!

Ak jā. Jautājumi ir sakārtoti alfabētiskā secībā pēc angļu alfabēta un tāpēc arī jautājumi ir un būs angliski, bet atbildes mūsu mēlē. Oriģinālais veidojums ir te.

Author you’ve read the most books from:

Roulinga ar savām 8 grāmatām (jo Fēniksa ordenis bija 2 daļās, vai ne?)

Best Sequel Ever:

No izlasītajām sērijām man nepatīk neviena otrā daļa, bet es te varētu likt Lārsonu un “Meitene, kas spēlējas ar uguni”. Jo tā viņa tiešām dara.

Currently Reading:

Imanta Ziedoņa “Kurzemīte”, dzejoļu krājums “Motocikls”, Māras Zālītes “To mēs nezinām”, un Sabīnes Košeļevas “Rīga – Maskava”. Jā, daudz, es zinu.

Drink of Choice While Reading:

Tēja ekstremālās situācijās (kad gulta trīc no tā, ka es trīcu, jo man ir auksti), bet, tā kā parasti es lasu dīvainās pozīcijās, labāk te dzērienus nejaukt iekšā. Bet, ja citādi nevar, tad tēja/kafija.

E-reader or Physical Book?

E-grāmata kā sabiedriskā transporta variants, bet fiziska grāmata visur citur. Somā vienmēr man ir abas.

Fictional Character You Probably Would Have Actually Dated In High School:

Emm, vidusskolas posms, tas nozīmē, ka viņam arī jābūt tajā vecumā? 😀 Ja nevar izvairīties no vīriešu aspekta, tad Kvouts no “Vēja vārda” sērijas, bet, ja var, tad labāk kāda kafijošana ar Grendžeras jaunkundzi.

Glad You Gave This Book A Chance:

Stīvens Čboski “Čārlijs, malā stāvētājs”. Lai gan filma mani tā neaizrāva un joprojām stāv nepabeigta, grāmatu gan izlasīju dažās stundās un man patika.

Hidden Gem Book:

Palacio “Brīnums”. Sākumā šķita pēc bērnu grāmatas, kas tur liels var būt, bet izlasot bija tīri pārsteidzoši. Kaut kas līdzīgs Čārlijam.

Important Moment in your Reading Life:

Viss ir svarīgs un tajā pašā nesvarīgs, lai to šeit pieminētu. Varētu jau teikt, ka Goodreads, jo vairs nav klades principa, bet tam nepieciešami vairāki uzlabojumi, lai tas būtu izcils.

Just Finished:

Umberto Eko – Rozes vārds.

Kinds of Books You Won’t Read:

Audiogrāmatas lasīt nesanāk, bet teksts iet uz priekšu, tāpēc teorētiski var attiecināt uz šo jautājumu. Tām man zūd koncentrēšanās spēju, ja daru vēl kaut ko paralēli.

Longest Book You’ve Read:

Rotfusa “Vieda vīra bailes” – 1052

Major book hangover because of:

Zusaka “Grāmatu zagle”, jo izlasīju visu vienā vakarā. Un pēc tam tā nožēloju.

Number of Bookcases You Own:

Rīgā 2 stabili. Par Tukumu neesmu pārliecināta, jo grāmatas ir izsvaidītas pa visām iespējamajām vietām, kur var novietot grāmatas. Labi, teiksim 4 kopā.

One Book You Have Read Multiple Times:

“Vinnijs Pūks un viņa draugi”. Pirmsskolas un sākumsskolas laikā pārlasīju kādas 2 reizes pa gadu stabili.

Preferred Place To Read:

Gulta, kur apkārt ir kaudze ar spilveniem un vismaz 3 grāmatu izvēles. Palodze kādreiz arī ir laba vieta, bet tagad aukstums nāk pa spraugām un vairs nav tik forši.

Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read:

Pēdējais atzīmētais “Rozes vārdā”:

It visur meklēju mieru,bet nekur citur to nevaru atrast kā vien stūrī ar grāmatu.

Reading Regret:

Pēdējā – Džeimsas pēdējais (un reāli cerams, pēdējais) garadarbs “Grejs”.

Series You Started And Need To Finish(all books are out in series):

Pirmais, kas nāk prātā: no Lārsona jāpārlasa 3. daļa, Laurai Dreižei Danse Macabre 3. daļa, Rotfusa 3. daļa, Vampīru Akadēmijas pēdējās divas grāmatas, Sallijas Grīnas 2. un 3. daļa, Andersa de la Motes 3. daļa, Matsa Strandberga un Sāras Elfrēnas 3. daļa.

Three of your All-Time Favorite Books:

Par šito jūs dzirdēsiet arī novembrī, tāpēc te būs 3 citas mīļākās grāmatas: Dāvids Foenkinoss “Smalkjūtība”, Mihails Šiškins “Vēstuļnieks” un A.A.Milns “Vinnijs Pūks un viņa draugi”.

Unapologetic Fangirl For:

Biju liela “Bada spēļu”, gan “Divergent”, gan visādu šitādu fane, bet joprojām mani sajūsmina Megijas Stīvoteres triloģija “trīsas”, jo tur ir Rilkes dzeja.

Very Excited For This Release More Than All The Others:

Harija Potera jaunā grāmata ar ilustrācijām!!! Nē, es nopietni!

Worst Bookish Habit:

Lasīt daudz grāmatas vienlaicīgi.

X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book:

Veras Volkēvičas “Pļauka” 4. grāmata.

Your latest book purchase:

Ak jēziņ, neatceros. Laikam Gillian Flynn “Gone Girl”.

ZZZ-snatcher book (last book that kept you up WAY late):

Laikam tikai “Bada spēles” esmu lasījusi līdz trijiem naktī, bet tā, ka izlasu grāmatu un nolūztu. Ar pārējām tā nav sanācis.

Paldies par uzmanību, man bija interesanti.

Attēls: te.

15 thoughts on “A-Z Book Tag

  1. Atpakaļ ziņojums: Grāmatu aptauja “No A līdz Z” | Evijas blogs

  2. Atpakaļ ziņojums: Grāmatjautājumi no A-Z. | BALTAIS RUNCIS

  3. Atpakaļ ziņojums: No A līdz Z | Andris lasa

  4. Atpakaļ ziņojums: Grāmatas no A līdz Z jeb grāmatu jautājumu stafete | Tējtasīte

  5. Atpakaļ ziņojums: No A līdz Z | … zivis kraulā nepeld …

  6. Atpakaļ ziņojums: “A-Z Book Tag” aptauja grāmatu lasītājiem | Dgpyfrom's Blog

Komentēt

