2014. gada pirmie teikumi un gada noslēgums.

Ziemassvētki ir pienākuši, svētku sajūta klejo pa māju un sirdī ir priecīgās vakara gaidas. Pēc dažu dienu pauzes no ārpasaules, paslēpjoties savā meža mājiņā, jūtos labi atpūtusies. Tāpēc liels bija mans pārsteigums ieraudzīt tik daudz notikumus, kas pa šo laiku ir notikuši. Viens no tiem ir Ritvara aizsāktā akcija, uz kuru man uzaicināja Ints un Grāmatu tārps.

Janvāris – 8. janvāris, un beidzot arī es esmu sadūšojusies lielajam gada apskatam. (raksts šeit)

Februāris – Grāmata noteikti ir jāizlasa ikviena ne tikai fantāziju žanru cienītājam, bet gan arī tiem, kuri grib ātri novilcināt laiku, stāvot rindā. (Raksts par Rotfusa pirmo daļu te)

Marts – Labi, jā, atzīstu, metu acis jau sen, bet šodien iegāju grāmatnīcā un nespēju šo brīnumu nenopirkt. (Raksts par izdevniecības BaibaBooks lasītāja dienasgrāmatu te)

Aprīlis – Ja godīgi, pirmo reizi izdzirdot (vai izlasot) nosaukumu, domāju, ka runa ies par Aļasku kā ģeogrāfisku vietu, ekspedīcijām un tādā stilā. (raksts te)

Maijs – Parasti gan uz latviešu autoru darbiem skatos ar lielām šaubām – ir gadījies pamatīgi apdedzināties. (Raksts te)

Jūnijs – Jūnija pirmās 6 dienas ir rezultējušās ar acīmredzamiem panākumiem. 6 dienas = 3,5 grāmatas. (Raksts te)

Augusts – Šodien man ir tāds domīgs garastāvoklis, un lasot citu blogeru atsauksmes par grāmatām, par filmām, stāstus par ikdienu vai neikdienišķiem gadījumiem, man arī sagribējās kaut ko uzrakstīt. (Raksts te)

Septembris – Nācis klajā jau otrais rakstnieka Gijoma Miso tulkotais romāns “Rītdiena”. (Raksts te)

Oktobris – Lasot anotāciju un atsauksmes es nojautu, ka beigas būs neierastas, bet es nenojautu, cik ļoti tas iespaidos mani. (Raksts te)

Novembris – Grāmata, kuru pirmo izlasīju pēc 3 nedēļu pauzes un kura principā arī bija iemesls, kā dēļ uzsāku sadarbību ar izdevniecību “BaibaBooks”. (Raksts te)

Decembris – Par šo grāmatu neko nebiju dzirdējusi, un tā arī atnācu uz grāmatnīcu, jo, redz, ja dala 10 eksemplārus. (Raksts te)

Jūlija šeit nav, jo jūnija beigās pieņēmu lēmumu paņemt pārtraukumu. Atgriezos augustā, un plašāk rakstīt par grāmatām un visu ko redzu un dzirdu sāku pēc 1. septembra. Stefeti tālāk nododu visiem tiem, kas to vēl nav izdarījuši. 🙂

Runājot par apdāvināšanos – paldies visiem, kas man ir piešķīruši dāvanas, bet, tā kā es jūs vēl tik labi nepazīstu, jūsu apdāvināšanu es šogad izlaidīšu. Nāks gads, nāks padoms. 😀

Blogā vēl šogad parādīsies daži raksti par izlasītajām grāmatām, un tad jau tas būs arī viss.

Visiem priecīgus Ziemassvētkus un Laimīgu Jauno gadu! Uz tikšanos nākamgad!

Komentēt

