Parādi savu somu!

Šo stafeti, kas nupat jau ir sākusi ceļojumu blogeru vidū, iesāka Dainis, bet stafetes kociņu man nodeva happynorelle. Gribot negribot bija jāķerās pie fotografēšanas, lai visi blogeri, kurus cik-necik zinu un kaut vienreiz esmu redzējusi, nebūtu jau izķerti. 😀 Tieši vakar nopirku jaunu somu, bet vēl nebiju paspējusi tajā iekrāmēties, tāpēc šī stafete būs lieliska iespēja to izdarīt.

20140413_17300220140413_173719  Tātad, šodien manā somā ir:

  • klade, ja nu pēkšņi kaut kur skraidot uznāk iedvesma kaut ko ierakstīt. Jā, to var darīt telefonā, bet man patīk papīrs un tinte.
  • 3 grāmatas. “Mīļoto” es gribēju iesākt, bet neiesāku, bet “Kadriju” un “Lielās cerības” es šodien nopirku (tagad sekos reklāma) caur superīgāko grāmatu portālu ibook.lv.
  • protams, ka arī man plānotājs ir neiztrūkstoša dzīves sastāvdaļa. Ja man tā nav, es jūtos pazudusi. Jā, es lietoju arī telefona kalendāru kā plānotāju, bet esmu pārāk haotiska, lai spētu pieturēties tikai pie 1 tāda.
  • atslēgas un telefons. Tajā drausmīgajā kvalitātē, ko man izdevās izspiest no planšetes (jo man nav fotoaparāta kā tāda, bet telefonu neiekļaut bildē šķiet grēks) atslēgām klāt ir zaļš tārpiņš, bet telefons ir baltā maciņā. Vienreiz jau man bija sasists ekrāns, vairāk neko tādu negribu atkārtot. Un zaļais tārpiņš, jo tas ir pietiekami kompakts un ērts, lai aiz tā no kaut kurienes izvilktu ārā un pietiekami rets, lai nebūtu katram otrajam Rīgas iedzīvotājam.
  • Roku krēms. Es ar nepacietību gaidu, kad tas man beigsies, jo man tas nepatīk – pārāk taukains. To laikam kādreiz varēja dabūt AVON katalogā. Vispār man tāda produkcija nepatīk, tāpēc vairāk neko nepasūtu no katalogiem.
  • “Dzintara” lūpu balzams, kas pasargā lūpas no saules, vēja un sala.  Pagaidām pieturos pie šī un esmu apmierināta.
  • Skropstu tuša “Loreal Telescopic Clean Difinition”. Trako dienu pirkums, kas pagaidām sevi ir apliecinājis. Nedrūp pirmajās minūtēs un arī pēc lietus neizskatos pēc pandas.
  • Ibumetīns un Fastum. Galvas sāpes ir mans sliktākais, bet tomēr draugs, un roku es traumēju pirms 2 nedēļām un dažreiz iesāpās vēl tagad, tāpēc klausu BKUS māsiņām un cītīgi smērēju, kaut gan diži nešķiet, ka palīdzētu, bet nu labi.
  • Maks. Tā man ir kā otra soma, tikai mini formātā. Sen nevajadzīgi čeki, vilcienu un kino biļešu kolekcija, ašās pierakstu lapiņas, klientu kartes, etalons, tiesības (kas lieti noder kā dokuments, jo pasi ikdienā nenēsāju līdzi) un vizītkartes. Nauda? Pfff, kas tas tāds?

Tas bija par šodienu. Darbadienās man tur vēl ir ūdens pudele, košļenes un mācību grāmatas un klades un salvetes.

Kā? Un austiņu nav? Kāāā?!?!? Jā, manā somā austiņu nav. Es esmu tā persona, kas sameklē 1 perfekto mākslinieku un tad nonstopā to klausās, līdz apnīk. Patlaban esmu sava nākamā perfektā mākslinieka meklējumos, tāpēc austiņu nav. 🙂

Tālāk stafeti nododu Anetei, Evijai un Karamelei.

 

One thought on “Parādi savu somu!

  1. Atpakaļ ziņojums: Parādi savu somu! | Klejojot kultūrā

Komentēt

