Tālu, un tomēr.

https://i0.wp.com/data3.whicdn.com/images/95180154/large.jpg

Lai jau man viegla sirds, ka atskaite ir tapusi, un lai laika gaitā arī man pašai ir kur pieķerties, šeit ir 2014. gada plāni, spārnotas cerības un pozitīvās domas. Un ne tik daudz par grāmatām.

Kā jau minēju iepriekšējā postā, 2014. gada Goodreads Reading Challenge man ir 50 grāmatas – tieši tikpat, cik pagājušo gadu. Un šo es varu izskaidrot daudz dažādām lietām, kuras esmu apņēmusies darīt, un nē, tagad nesekos visu tik ļoti nodrāztais teikums “lasīšanai vairs neatliks laika”. Atliks. Vispār, es nevaru iedomāties savu dzīvi bez grāmatām. Bez piecelšanās piecos no rīta, bez kafijas rīta agrumā, kad pilsēta Rīga vēl saldi čuč, bet es jau esmu pusi lielās dienas darbu paveikusi. Bet es atkal aizrunājos. Lasīšu, pavisam noteikti. Tas, vai šogad es tikšu galā ar izaicinājumu, rādīs laiks.

Arī filmas stāv jau gatavībā. Iedvesmu smēlos no happynorelle filmu sarakstiņa, un atķeksēju arī dažas savai gaumei un priekam. Dažas no tām: “The Grand Budapest Hotel”, “The Railway Man” un “Grace of Monaco”. Protams, noskatīšos arī tās, kuras man stāv sakrautas kaudzē kā dvd, un tās, kuras šogad nepaspēju noskatīties. Noteikti tuvākajā laikā atradīšu un noskatīšos “The Book Thief”, kā arī “Extremely Loud and Incredibly Close”. Pārējās uzradīsies pašas no sevis.

Mūzika, mūzika, mūzika. Nē, šogad es nerakstīšu par mūziku. Lai gan to es esmu darījusi ar Instrumentu jauno albumu Procrastination, katras dziesmas ķidāšana tomēr ir piņķerīga lieta. Mūzika ir gaumes jautājums, kuru nevajag ķidāt, vajag vienkārši pateikt – patīk vai nē. Tā kā es zinu, ka to, ko es klausos, klausās ļoti rets man pazīstams cilvēks, es labāk likšos mierā un vismaz šo lietu ķidāšu pati savā galvā.

Seriāli. Uzreiz – pavisam noteikti tā būs Šerloka 3. sezona, kuru es zinu, ka noskatīšos, bet kad – tas nav zināms. Tālāk ir arī šķietami jauks vēsturiskais seriāls “Reign”, kuru gribēšu noskatīties, bet tas arī ir viss. Neesmu nekāda seriālu fane, un man labāk patīk skatīties epizodes visas pēc kārtas, nevis nepacietīgi sēdēt un dīdīties un sakostiem zobiem gaidīt nākamo epizodi. Tāpēc, jā, seriālus uz mirkli atliekam malā.

Teātris. Jā, pavisam noteikti. Es pat zinu, kad. 7. marts, Dailes teātris, “Milēdijas” pirmizrāde. Bet ne tikai – šogad apņēmusies esmu izmēģināt arī citus teātrus, tādus kā Nacionālo un JRT. Skatīsimies, kā iznāks. Protams, atsauksmes būs arī par teātri.

Jaunā gada apņemšanās. Un šoreiz pavisam nopietni, nevis tāda mērkaķošanās, kā pagājušo gadu.

  1. Sākt vingrot, lai es jau 30 gados nebūtu salīkusi vecmāmiņa + sportiskās aktivitātes (riteņbraukšana, varbūt iemācīties slēpot, kad beidzot uzsnigs sniegs.)
  2. Turpināt 101 lieta 1001 dienā projektu, kas sevī ietver vēl ļoti daudz neizpildītu punktu.
  3. Iesaistīties sabiedrības aktivitātēs (pasākumu organizēšana, brīvprātīgo darbs, un kā jau mēs zinām, ir “Rīga 2014”, kur ir ideālas iespējas šo realizēt, manas 2 pirmās pieredzes jau 18. janvārī!)
  4. Novērtēt to, kas man ir dots un nedomāt par to, kas ir aizgājis, bet gan darīt visu (ne)iespējamo, lai iegūtu jaunas iespējas.
  5. Tā kā pēdējā laikā sveces ir mana vājība, tad izdomāju iemācīties liet sveces. Tā kā neko par to nezinu, būs interesanti pamēģināt.
  6. Beigt uztraukties par savu figūru un saprast to, ka agri vai vēlu es palikšu resna.
  7. Tāpēc, lai tāda nepaliktu, jāpārstāj ēst fast food, kad to visvairāk gribās, un tās super garšīgās rimi bulciņas. Un vispār bulciņas. Un saldumi. Un jāsāk lietot piena produkti (vļeh).
  8. Beigt izgrūst naudu par nevajadzīgām lietām un sākt to tērēt vajadzīgām. Uztaisīt prioritāšu sarakstu.
  9. Vienīgo puķi savā istabā laistīt 2x nedēļā. Brīnos, kā ar manu laistīšanu 1x mēnesī, viņa ir izdzīvojusi. Bet, kāds saimnieks, tāds suns. 😀
  10. 2014. gadā nosūtīt 50 pastkartes (jā, esmu Postcrossing lietotāja).
  11. Ar svaigu galvu atbrīvoties no nevajadzīgām lietām.
  12. Izdarīt un iesniegt darbus laikus, lai nav tā, ka pēkšņi pēdējā vakarā jāraksta apjomīgs projekts.
  13. Nomainīt gleznu pie sienas ar kaut ko jautrāku. Tā kā patlaban tās gleznas nosaukums, kas man stāv pie sienas, ir “Lietainā diena”, tad laba alternatīva varētu būt “Saulainā diena”. 😀
  14. Beidzot sākt aktīvu darbu pie ibook.lv grāmatu pārdošanas/maiņas, lai atbrīvotu manu grāmatu plauktu jauniem piedzīvojumiem.

Domāju, ka ar 14 apņemšanām pietiks šim gadam? Protams, laika gaitā (domājams, gadam pa vidu) saradīsies jaunas apņemšanās, un daudz lielāks saraksts tiks izveidots un piesprausts pie spoguļa, lai arī es tās atcerētos, bet šīs ir tādas lielos vilcienos. Protams, gribu dabūt tiesības, iemācīties braukāties ar mašīnu (ja jau virtuāli to daru briesmīgi, negribu pat iedomāties, kas būs realitātē) un tādas vēl ar pašizaugsmi saistītas lietiņas. Tad nu tā – 31. jūlijs – diena, kad varēšu atskaitīties ne tikai jums, bet arī pati sev par to, ko esmu vai neesmu izdarījusi. Un nospraust jaunus mērķus.

Lai šis 2014. ir radošuma pārpilns, ar jaunām iespējām, kuras nedrīkst laist garām, jaunu izaicinājumu pilns un, pats galvenais, laimīgs! Esat arī turpmāk čakli blogeri, blogu lasītāji, un lai jums veicas!

Attēls šeit.

Komentēt

