63/101: Ak, šausmas!

https://i0.wp.com/data.whicdn.com/images/68840942/large.jpg

Te nu mēs esam. Ir pienācis brīdis, kad kurpjukastei ir mute ciet, un gribas rakstīt, bet nav par ko. Tāpēc būs vien jāizmanto iespēja un jāuzraksta par diezgan nodrāztu tēmu “Nākotnes plāni”.

Nu labi, cik nu nākotnes. Tuvākā mēneša. Tātad, līdz 19. augustam.

Grāmatas. Mērķis šobrīd man ir pabeigt Ļeva Tolstoja “Annu Kareņinu” (vecmamma uzdāvināja uz dzimšanas dienu, kas bija jau pagājušajā gadā.) Un tad sekos Ziedoņu “Leišmalīte”. Un TAD būs ilgi gaidītais un kārotais gājiens (nu labi, brauciens) uz bibliotēku, kas diemžēl (vai par laimi, jo tā es varu izlasīt to, kas ir iekavējies) ir devusies atvaļinājumā. Tad es likšu priekšā nabaga bibliotekārei manu must-read sarakstu, un mājās došos ar kravas mašīnu. 😀

Filmas. Kaut ko no to garum garā saraksta noskatīšos. Pirmām kārtām, no manis varēsiet dzirdēt domas par Breakfast in Tiffany un Adaptation un Moneyball un Mīlestība bez noteikumiem un vēl šo to, kas man ir sakrājies DVD formātā. Tad, noteikti, kad būšu Rīgā, aiziešu uz The Blind Ring (man patika treileris, un man patīk Emma Vatsone) un centīšos pilnībā ignorēt to filmu sarakstu, ko man iesaka noskatīties IMDb.

Mūzika. Žēl, ka 23. augusts neietilpst manā mēnesī. Tā es varētu teikt, ka klausīšos Ellie Goulding “Halcyon Days”, kas ir papildināta viņas albuma “Halcyon” versija. Viena no papildinātā albuma dziesmām – Burn – ir jau nodota klausītājiem, un EHR (Eiropas Hitu Radio, 104,3 FM) sasniegusi dienas Top9 pirmo vietu, bet vietnē Youtube videoklips, kuru jūs varat noskatīties šeit, ir sasniedzis 7 miljonus skatījumu, kas gan ir diezgan labs skaitlis, jo viņas cits, pirms 5 mēnešiem, publicētais videoklips dziesmai “Explotion” ir sasniedzis tikai aptuveni 5 miljonus skatījumu.
Bet ko es te par Elliju aizrunājos. Protams, turpināšu būt aktīva Instrumentu fane, un klausīšos viņu albumu Procrastination. Vēl varbūt manā pleilistē iemaldīsies Thirty Seconds To Mars jaunākais albums Love Lust Faith + Dreams. Nu tad par to arī būs vērtējums. Bet varbūt Jūs man varat kaut ko ieteikt, kas ir “neizbēgams šī gada grāvējs” un “bez kā nevar iztikt nevienā pleilistā”?

Teātris. Jap, jap, kurpjukaste beidzot, BEIDZOT spers kāju pāri teātra slieksnim. Tieši pēc 27 dienām jūs varēsiet dzirdēt atsauksmi par Valmieras teātra izrādi “Pūt, vējiņi”, kura tagad apceļo Latviju, bet jau 15., 16., un 17. augustā viņi viesosies Dailes teātrī. Tātad, vēl viena atsauksme ir gaidāma.

Protams, laika gaitā neizpaliks arī mana iespējamā sašutuma izpausmes šeit, vai kaut kas ārpus rindas, jo galu galā vārda diena nāk straujiem soļiem (mazā māsa šodien saskaitīja, ka palikušas 8 dienas) un man parasti dāvina grāmatas, un es stipri šaubos, vai manus vecākus pēkšņi būs aplaimojusi fantāzija. Bet nu, kas zina.

Protams, es nepalaidīšu garām arī regates Rīgā un Sabiles Vīna svētkus, bija gan doma arī piedalīties “Laba Daba” festivālā, bet sapratu, ka tas priekš tālu no manas pašreizējās dzīvesvietas. Kuldīgā arī paviesošos un Ventspilī piekopšu ikgadējo tradīciju (ar dažiem izņēmumiem, jo mans mīļotais Pankūku nams cieta ugunsgrēkā. Varbūt viņš ir kaut kur pārcēlies?).

Attēls šeit.

Komentēt

