40/101: Kad nav ko darīt.

21_and_over

Šī bija pirmā un pēdējā reize, kad es gāju uz kino, neizlasot anotāciju un Ditas Rietumas vērtējumu. Pavisam nopietni. Tik smagi vīlusies filmās es nekad neesmu bijusi.

Stāsts ir par Džefa Čanga 21 dzimšanas dienu. Viņam nākamajā dienā ir dzīves svarīgākais notikums – darba pārrunas ar ļoti nozīmīgu vīrieti medicīnas jomā. Bet, lai pārsteigtu draugu un aizvestu viņu iztrakoties, jo nu tad beidzot ir pienākusi tā diena, kad var izdauzīties pa visiem klubiem, ierodas viņa draugi – sliņķis un dzīves baudītājs Millers un apzinīgais puisis Keisijs. No sākuma Džefs neļaujas pierunāties, bet tad Millers viņu pielauž, un viņi dodas iekarot pasauli. Tad sākas pārpratumu virkne visas atlikušās filmas garumā. Vēršu uzmanību, ka tas, ko es jums pastāstīju, bija +/- pirmās 10 minūtes. Filma ir 93 minūtes gara.

It kā komēdijas žanra, bet man nav ne jausmas, vai tas pasaules gals tiešām nav bijis, jo es nesēdēju krēslā un nesmējos kopā ar pārējiem. Laikam man ir ļoti īpaša un izmeklēta humorizjūta. Kas, pie velna, notiek ar tiem amerikāņiem? Viņi jokus nesaprot? Man, piemēram, nešķiet smieklīgi skatīties palēlinājumā kā Džefs Čangs vemj, kratoties uz buļļa. Vai kā viņš paģirains iznāk no sieviešu tualetes un tamponu notur par ēdienu un visas kameras priekšā to košļā. Aktieri arī man nepatika – nu labi, ķīnieši ir ķīnieši, bet Nikola (beigās jau Keisija draudzene) bija nenormāli kaitinoša un mani sadusmoja. Viņa bija tik sekla, un runāja tik monotoni, ka šajā ziņā varētu līdzināties Kristjenai Stjuartei. Bet kuram gan viņu pārsist.

Filma man ļoti, ļoti nepatika. Varbūt pie vainas bija tas, ka režisora krēslā filmas veidotāji Skots Mūrs un Lūkass Džons sēdēja pirmo reizi. Kaut gan viņiem bija pieredze, jo līdz šim ir piedalījušies tādu filmu veidošanā kā “Paģiras” un “Bijušo draudzeņu rēgi”, tomēr šeit nemanīija to pieredzi. Izskatījās pēc amatieru darba – tāda, ar kuru var ātri nopelnīt. Īstenībā es pat nezinu, kam ieteikt noskatīties šo filmu. Varbūt kādam vieglprātīgam pusaudžu bariņam, vai pusmūža večiem, kuriem ir apnikuši krievu Našas Rašas, Griezie Spoguļi u.tml. raidījumi.

Vērtējums: 2/10. Un to 2 es ielieku tikai aiz žēluma.

Komentēt

