20/101: Apaļi.

Apaļa pasaule, apaļi skaitļi, apaļas domas, apaļi mēs. Apaļas pārliecības, apaļi cipari uz svariem un apaļš pavasaris.

Pirms gada es mīlēju pavasari. Tagad es mīlu rudeņus.

Pavasaris vēl nav īsti sācies, bet man jau ir sarūgtinājums par saputinātajiem ceļiem, sniega vērpetēm un vēja aurošanu gar mājas stūriem. Dēļ šī pavasara es netieku uz Rīgu, uz skolu, darbu un vecākiem. Tā ir, kad izdomā apciemot sen neredzētus cilvēkus Latvijas viņā nostūrī. Bet labi, pietiks gausties. Pāriesim pie patīkamākām dienām un lietām.

Pavasarim plāni nav mainījušies – 20 grāmatas un nu jau arī 20 filmas. Latiņa kāpj un kāpj, un  nedomā kristies. Pirmās grāmatas turpmākajam lasīšanas maratonam ir sagatavotas, filmas arī. Mazu ieskatu? Lai iet!

Tātad, no grāmatām manā lasīšanas listē stāv: J.K.Roulingas “Nejaušā vakance”, tad sekos Frederiks Beigbeders “14,99 eiras” un tad arī pārējās grāmatas, kurām lasīšanas kārtībā numerācijas nav: Ļeva Tolstoja “Anna Kareņina”, Ziedoņu “Liešmalīte”, Odrijas Nifenegeres “Laika ceļotāja sieva” un vēl dažas. Bet no kino es varētu noskatīties tādas filmas, kā “No Romas ar mīlestību”, “Brīvdienu terapija” un “Amaya”. Par pārējām spriest vēl nevaru, jāskatās, kas pieejams bibliotēkā. [Vēl viena man raksturīga iezīme: es nepērku sev filmas. Agrāk es tā darīju, bet tad es atklāju grāmatas.]

Pavasarī noteikti atkal gremdēšos teātru apslēptajā burvībā. Kinozālēs gan jūs mani nepamanīsiet – nav ne laika, ne arī vēlēšanās elpot citu sviedrus un klausīties citu ēšanā.

Būs vien jāatkārtojas. Novēlu jums nesaslimt ar visādām zarazām un būt uz strīpas, mīļie lasītāji. No savas puses es saku, ka labprātāk mācos un strādāju, nekā sēžu mājās ar aizpampušām acīm un šķaudu tādus šķaudienus, kuru amplitūda ir divreiz lielāka nekā parasti.

Ejot uz virtuvi pēc tējas, gadījās netīšām skatu uzmest spogulī redzamajam tēlam. Turpmāk es spoguli noklāšu ar melnu drēbi un ēdīšu tikai un vienīgi 3 reizes dienā. Ziemas riepa [šoziem neizprotamā kārtā ir radusies traktora riepas apjomā] ir jānodzen. Gan jau ka tā nav tikai mana problēma, gan jau ka tā nav tikai sieviešu problēma. Katram gadījumam vēl pa virsu visam novēlu jums ielīst biksēs, kuras jums derēja pirms ziemas, un krietni pasvīst sportojot. Labs nāk ar gaidīšanu!

 

Komentēt

