15/101: Kāds izskatās mans naktsskapītis?

Image

Vai pazīsti to sajūtu, kad tu ej pa ielu, un piepeši Tev galvā iešaujas prātā grandioza ideja, un tu no prieka vairs nezini, kur likties? Ka prātā, kur spuldzīte visu laiku ir izdegusi, tā pēkšņi iedegas atkal? Man tā sajūta piemeklē jau vairākas dienas, un es tiešām no savām grandiozajām idejām vairs nezinu, kur likties. Viena no manām atklāsmēm, kas mani pārsteidza, kamēr pirku Kurta Kobeina biogrāfiju [Jāņa Rozes grāmatnīcā – 3 lati.] Iedomājos: kādi izskatās cilvēku naktskapīši, kur viņi novietoti? Un tad es sāku domāt par savējo.

Labi, es savējo pat par skapi nevaru nosaukt. Istabas stūrī man stāv ļoti izturīga kumode un uz tās uztutēts neizturīgs skapītis. Loģiski, kumodē man stāv drēbes, bet kas man stāv skapītī? Plaukts ar durvīm man paredzēts kancalejas precēm. Smaidošas pildspalvas ar uzrakstu: “Šodiena ir mana mīļākā diena” ir vismīļākās, tāpēc tur tādas ir vairākumā. Papīri, dzēšgumijas un visas pārējās lietas, kuras neiederās manas istabas interjerā. Tālāk, virs skapja ar durvīm, man ir atvērts plaukts, kurā stāv visādas rotaslietas, smaržas, brilles [vairākumā: mēdz sameklēt sev citu īpašnieku.] un pulksteņi. Nezinu, kāpēc visiem radiniekiem pēkšņi likās, ka man uz dzimšanas dienu vajag uzdāvināt vairākumā. Tā nu man ir 7 maģiski pulksteņi, viens par otru skaļāks. Bet ar to es ātri tiku galā. Tagad man ir 7 klusi pulksteņi, un 12 baterijas. 😀

Bet ar to mana plauktu būšana nebeidzas. Pašā pēdējā plauktā man stāv spēles, ko spēlēt ar saviem diviem kaķiem vientuļos vakaros [Valentīndienā plānojam “uzraut” kādu monopola partiju]. Ir arī pa kādai pužļu kastei, kuru neesmu aizvedusi uz laukiem un salikusi [kurpjukastei ir novērota atkarība no pužļu likšanas].

Jums radīsies jautājums: kur es lieku grāmatas? Es guļu ar viņām. Nu nē, ja nopietni, plaukts ir šaurāks, un kumode ir platāka, un pa vidu abiem ir tāds kā pagarinājums, kur es salieku visas savas 5 grāmatas [currently reading] un savu jauno citātu burku. Bet ir arī gadījies, ka šad un tad aizmiegu ar kādu grāmatu rokās un tad grozoties un mētājoties pa gultu, no rīta pamostos ar to, ka kāda grāmata man kož sānos. 😀

Bet te nu jautājums Tev, lasītāj:

Kāds izskatās tavs naktskapītis?

Komentēt

