14/101: Februāris

descop (2)

Visi tagad cītīgi nosprauž mērķus februārim, izdomāju, ka to darīšu arī es. Man ir atradies jauns iedvesmas avots, kas kalpos par iedvesmu šim rakstam. Un varbūt arī kādai gleznai [brīvajā laikā mēdzu paķēpāt audeklus].

Manā dzīvē jauns mēnesis ir iepriekšējā mēnesī nepabeigto darbu mēnesis. Tas nozīmē to, ka to, ko es nepabeidzu janvārī un vispār 2012. gadā, es pabeigšu februārī. Visas filmas, kuras es nenoskatījos janvārī, es skatīšos februārī. Visas grāmatas, ko neizlasīju janvārī, es neizlasīšu februārī. Labi, ja kādu pusi paspēšu. Es pabeigšu arī to niecīgo izšuvumu, kurš jau kādu gadu ir nostāvējies uz rakstāmgalda un es viņam pirksta neesmu piedūrusi. Un vēl būs mans viedoklis par kādu seriālu, kurš tapis 2009. gadā. Un arī, pēc ilgiem laikiem aiziešu uz teātri.

Bet, jūs jau labu laiku varat sekot līdzi manis pašas reading-challenge. Arī to es gribētu pabeigt, šoreiz – ar rezultātu. Tas laikam nozīmē, ka nākamreiz ejot uz bibliotēku, būs ierasto 4 300+ lappušu vietā jāizvēlās 6 100+ lappušu plānās grāmatas. 😀 Laiks skrien mums pa priekšu, un mēs cenšamies to noķert, bet bez rezultātiem. Bet es to izdarīšu. Es panākšu laiku.

Lielo pārmaiņu nebūs, es te biežāk ienākšu nevis kā rakstītājs, bet gan kā lasītājs, jo es vēl joprojām nejūtos kā daļa no šī visa. Bet mēs visi pierodam. Pie kaut kā. Katram sava.

Ak, un par Valentīndienu? Būs arī šis un tas par šo. Varbūt.

Februāris vispār ir skaists mēnesis. Dīvaini, bet es to tikai šodien pamanīju. Saule spraucas cauri mākoņu cietumu un lauž savu ceļu. Skaists februāris ir tad, kad saule riet un spīd oranžā gaisma caur tumši pelēkajiem koku zariem. Un beidzot dienas paliek garākas. Citreiz jau četros bija nakts melnums ārā, bet tagad paskatos pa logu ārā – vēl piecos ir gaišs. Tas vien liecina par to, ka drīz, pavisam drīz taureņi modīsies. Un ne jau tikai vēderos. 🙂

Komentēt

