pārmaiņas

Image

Vasara iet uz beigām, un es atcerējos, ka man ir blogs. Piedodiet, lūdzu.

Ir tapuši jauni solījumi, apņemšanās un jauni veidi, kā patukšot krājkasi. šoreiz – pa nopietno.

Tā ir tikai viena no tiem maniem daudzajiem mērķiem, ko esmu apņēmusies izdarīt līdz gada beigām.

  1. Atdzīvināt blogu. Vairāk būs ierakstu, recenziju, varbūt uzrakstīšu arī kādu stāstu, nu, darīšu visu, lai šis blogs DZĪVOTU – elpotu un redzētu, dzirdētu un justu.
  2. Biogrāfijas Tātad – aktieri, dziedātāji, sportisti, slavenības utt. BET – tikai tie, kuri cienu. Tie, kuri ir izdarījuši kaut ko vajadzīgu. Neceriet uz nekādām Kardjašanām, šādu vārdu manā blogā neieraudzīsiet.
  3. Teātris iešu arī uz teātri. Vairāk gan uz Dailes, nekā uz Nacionālo. Tāpēc, iespējams, ieraudzīsiet arī no manis kādu izrādes apskatu.
  4. Vasaras apņemšanās Vēl vasara nav beigusies, tāpēc man vēl ir laiciņš izpildīt savus vasaras mērķus – diennakti pavadīt bez telefona, internera, jebkādām saziņas iespējām, draugu kompānijā, ar teltīm, nu, visu vajadzīgo, lai varētu diennakti izdzīvot MEŽĀ. Protams, vēl spēkā ir arī mana apņemšanās izlasīt 25 grāmatas during the summer bet tas neīstenosies. Līdz šim esmu izlasījusi tikai 15, un zinot to, ka man nav laika lasīt, un grāmatas ko lasu, ir ne plānākas par 250 lpp, tad, nu, atvainojiet.
  5. Filosofija Nepaliks malā arī mana filosofija – jau top uzmetums jaunam rakstam. Kas, kur, kāpēc utt.
  6. kaut kas jauns. tas varbūt neattiecas tik daudz uz blogu, ķa uz mani pašu, bet manā apņemšanas sarakstā ir iekļauta arī jaunas valodas apguve. Tā noteikti būs japāņu – fascinē gan kultūra, rakstība un paši cilvēki. Noteikti nākamajā dzīvē būšu japāniete. ^^

Izbaudiet vasaru, kamēr tā vēl  nav paskrējusi – pa 12 dienām vēl var – uhh- cik daudz izdarīt!

Mīlu, cienu un vēroju jūs, mani mīļie bloga apmeklētāji un lasītāji!

Jūsu,

M.

Komentēt

