Atspēriens

Atspēriens

Atnākot mājās, mans skatiens apstājās pie sen neaiztiktā grāmatu plaukta. Pārlaižot tam skatienu, apstājos pie šīm piecām grāmatām. 2 no tām ir iesāktas (atrodos kur ap divdesmito lappusi), 1 es tūlīt pabeigšu, un divas es neesmu vēl iesākusi. Attiesīgi tās divas ir: “Drakula”, “Zeltītā piezīmju grāmatiņa”, “Elpas šūpoles” es tūlīt pabeigšu (nu jā, kad pabeigšu lasīt Dženetas Fičas “Baltos oleandrus”), un tad man vēl ir jāpaspēj līdz 3. martam izlasīt vēl 2 grāmatas (“Neiespējamo ilgu atlants” un “Dafnes de Mortjē noslēpumainā dzīve”, kuru es iedevu izlasīt vecmāmiņai). “Patrīcijas dienasgrāmata” ir otršķirīgs process, bibliotēkas termiņš nokavēts, soda nauda par nokavētām dienām nav jāmaksā, var neiespringt.
Es pati pirms pāris dienām (nu labi, otrdien), kad pārkāpu pāri grāmatnīcas sliesnim, un pārdevējas man uzsauca “Sveika, sen neredzēta!”, nosolījos sev, ka nelasīšu jauno Megijas Stīvoteras grāmatu “Saistības”, bet gan pabeigšu izlasīt šīs sešas grāmatas. Interesanti gan, cik ilgi es noturēšos pie šī solījuma? Pēc tās vilšanās, kas man rodas, kad nopērku jaunu grāmatu, un uzreiz to izlasu, un tās pēcgaršas sajūtas “ak, es jau atkal viņu apēdu ēdienreižu vietā” man ir nedaudz kauns. Tāpēc es saderēju ar sevi, ka es izturēšu līdz galam, un kārtīgi paēdīšu gan brokastis, gan pusdienas, gan vakariņas. Savādāk burti un grāmatas lappuses man ir ēdienreižu vietā.
Es ļoti ļoti ceru, ka spēšu pieturēties pie šī, un ka mani nenovirzīs kas cits. Es zinu, ka drīz mani sagaidīs vēl viena grāmata, jo Zvaigzne ABC tūlīt, tūlīt izdos trešo daļu Lorenas Keitas grāmatu “Kaslības”. Tas bridis jau drīz klauvēs (vai zvanīs) pie manām durvīm. Un es to gaidu ar nepacietību.
Bet līdz tam laikam man jāpaspēj izlasīt viss šis, pluss vēl Filipas Gregorijas jaunais romāns. Ak es.

Komentēt

