Mans pirmais posts.

Tātad.

Šajā gadā pirmā vēlēšanās plkst 00.00 bija sākt jaunu dzīvi. Pagātni jau nevar vairs izmainīt, bet nākotni var ietekmēt. Un tas ir atkarīgs no manis. Es apzinājos, ka šis ceļš būs grūts, bet ka man tas ir jāpaveic. Bet pirms nedēļas es saskāros ar pirmajām grūtībām. Izrādās, ka no pagātnes nemaz tik viegli vaļā tikt nevar. Kas izdarīts – izdarīts, un apkārtējie to pieminēs. Bet tad es sākuapdomāties – varbūt man arī izveidot tādu blogu, kur es rakstu par kultūras notikumiem, grāmatām, filmām, attiecībām. Kā daudzi šobrīd. Tā nu ir radies šis blogs kurpjukaste.wordpress.com. Es stingri pie šī pieturēšos, un nemetīšu malā kā citus tumblr vai blogspota blogus (jāatzīst gan, ka jaunajās tehnoloģijās jūtos kā ezītis miglā, un nesaprotu, kā var izdzēsties.).

Šis būs mans jaunās dzīves nākošais atspēriena punkts līdz nākošajai pieturvietai.

Komentēt

